lite galen..?

Är vi alla inte lite galna? jo, du har säkert också gjort konstiga saker som rullat kullerbytta över en säng för att till ditt förtret inse att sängen inte va så lång som du trodde, eller hållt i ett glas med vatten när ngn lurig person frågar vad klockan är...

Visst är sådant jobbigt, men än jobbigare är när man aldrig lär sig något som man gjort 100gånger(och misslyckats med lika många gånger). Det sägs ju att erfarenhet byggs upp av misstag, kort och gott så är jag alltså helt oerfaren när det gäller betalkort. Dessa förbannade automater som man ska dra kortet i!? Ska korten va uppochner, bakofram, dras åt höger eller vänster, jag förstår inte! och igår blev jag totalt utskrattad av en snubbe på pressbyrån och min pojkvän när detta problem uppenbarade sig, damn you evul machine! 


(detta är vad du bl.a. får som sökresultat om du söker på "evil machine på google^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0