att träna..

..är jag förbannat dålig på. Det visade sig idag, vi skulle springa 2700m på gympan..hehe..
I korthet så gick det såhär:
Startskott: å du jävlar vad jag springer!
500m avklarat: nämen det här känns ju bra, jag ligger ju nästan först.
1000m: men vad i?? hur kom alla dom förbi mig? jaja, det här går ju bra ju, Marathon nästa!
1500m: tralala, jag kommer att spy snart, vilken sekund som helst nu, jag känner inte mina tår.. nu jävlar spyr jag snart! JÄÄÄÄVLA TÅÅÅÅR!!
2000m: ett steg till...bara ett steg till, jag kommer att dö innan jag klarat av det här förbannade steget!
2700m MÅÅLGÅNG!!!: Bra Luise, 11.38, tyvärr så var gränsen för MVG 11.30, taskigt läge...
Kontentan av detta: 8sek är lång tid..uppebarligen..

Själv kände jag mig ungefär såhär
Men men, kunde ha vart värre, EN HEL SEKUND VÄRRE, phuu, thank god that didn't happend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0