sms-konversation m min lilla nusse

Vår konversation började med att jag såg ett program på dumburken om en kvinna som mördat sin man genom att förgifta honom m tallium, en lång och plågsamdöd.. men vaddå? ska man göra det så kan man ju lika gärna göra det ordentligt..hehe..

men iaf jag skriver
GAH! du oxå vara evuuuuuuuuuuuuul! I kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill you

Nusse svarar
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!

Jag skriver
snyft, men jah viiiiiiiiiiiiiiill

Nusse
Men jag vill inte dö :-(

Jag
Vem har sagt att du ska du? jag vill ju bara mörda dig :O oh snap..

så trevlig kan man vara mot sin pojkvän, bara så att du vet


Kommentarer
Postat av: a

Haha mm, jag har problem med de och dem och det dom...

2008-11-12 @ 21:52:58
URL: http://perfektionist.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0