Sagan om en galen babian

dvs mig..MWUHAHAHAHA

Visst är vi alla lite schitzofrena, vi har många personligheter och jag tänkte berätta om ngra av mina.

Sagan börjar med Babian Louise, hon är galen, älskar att stå på huvudet, dricka sig redlöst full och skrika på allt och alla om domedagen, dvs dagen då kaffe förbjuds vilket hon nämligen är snuskigt beroende av.
Näst på tur står LillaLillaLouise. Hon är den blygaste du ngnsin kan tänka dig. Den där lilla flickan som har en helt otrolig förmåga att bara försvinna in i väggen, hon syns inte. Hon är varken ensam eller olycklig, bara tyst, ack så tyst.
För att kompensera LillaLouise så finns även LouiseTheLeader, hon har alltid en åsikt, hon är domenat men rättvis. Har hon bestämt sig för ngt så ser hon till att utföra sitt åtagande på bästa sätt, som sossarna säger: alla ska med
NerdLouise är en naturnusse av värsta sorten, med min T9 miniräknare kommer jag en dag ta över världen. Lasersvärd och dunderhonung är humbug, T9=POOOOWER! Lycka är matte och det är bara glasögonen som fattas.
JagVillOcksåHaEnFjällräveniSmygLouise det hon som faktisk vill blondera håret, gilar pop och tycker att knalrosa nagglar visst kan vara snygt. Upptäck henne på dålig stavning och användandet av ord såsom daa, liksom, oh my gosh!
EmoLouise
lyssnar på metal, älskar att vara arg och vill sminka sig helt svart runt ögonen..det vore najs.
KompisMedAllaLouise Upptäcks bäst på ett huvud som ligger på sned, ett vänligt leende, ögon som glittrar och hon för sig med väl valda ord som: aha, mm, jaha! Va roligt Men obs! Hon är den elakaste av dem alla, hon bryr sig inte ett skit om vad du säger, antagligen så kommer hon inte ens ihåg vad du sa för 2sek sedan...en arrogant sate kort och gott...

Jag kan fortsätta i all evighet, för visst har vi alla ett oändligt antal personligheter, de kommer fram beroende på situation och humör.. Ack så falska vi är trots allt

pnuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0