jag har Mysofobi

JO! det har jag faktiskt! och nu kanske du funderar vaddå mys-o-fobi?? är hon rädd för att kela? vilket psykoffer....

Jag säger bara en sak HAHA ÄÄÄGD! otydliga ord is the SHIT! för visst är de roliga, de där orden som verkar betyda en sak men egentligen står för ngt helt annat. börjar du bli irreterad nu? men jaha, om jag nu är så korkad att jag inte vet vad ngt så korkat som mysofobi betyder kan du väl vara så vänlig att berätta vad det är, psyco....

hihi, eftersom att jag är så genomgod (tror du ja, jag har mine evuuul plan att bli the king of the world some day, och ja du läste rätt king not QUEEN.. mwuhahahaha) så kan jag ju berätta vad mysofobi betyder...det är fobi mot..dam dam dam SMUTS!

det är alltid lika roligt med otydliga ord^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0