Gårdagens smartaste kommentar

För en gång skull så sitter hela familjen samlad (i vanliga fall så är jag i stallet eller hos min pojkvän, min bror på hockey eller gör vad han nu gör, pappa jobbar och mamma är i stallet eller ngnannanstan, bara gud vet var) och ser på tv, på discovery går ett intressant program om valar.

Bild:Graywhale MMC.jpg

Vi sitter alla fascinerade när de berättar
"En fullvuxen gråval kan väga uppemot 36ton"

Jag säger då (i ngt patetiskt slags försök att vara rolig)
OJ! Jag undrar hur man kan väga en sådan stor val? det kanske kom en våg

Höhöhö Louisehumorn slår till igen, konstigt nog så var det ingen som skrattade, min bror gav mig bara en sån där jaghoppasattdetaldrigskullefalladiginattsäganågotsåidiotisktnågonsinigen-blick.

fast lite kul var det ju, det kanske kom en vågXD ok...det va inge kul alls..nu ska jag nog gå och dra ngt gammalt över mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0