det absolut fulast, och kanske vanligaste, hejfrasen

Hej på er mina sötnosar eller Godmorgon mina sötnosar eller kanske Hej på er mina söta läsare.
Du känner igen dem, de där äckligt sockersöta fraserna som får dig spyfärdig, inte nog med att den saten som skrivit inlägget är så jäkla självgod att han/hon  anser sig kunna kalla hela världen söt men också just det där att..
hur vet ni att det bara är söta små ungdomar som sitter och läser er blogg? Det kanske är en äcklig, slemmig gammal dreglandes gubbe som sitter och rårunkar när han läser din söta lilla blogg ser en bild på söta lilla dig, blää I tell you, BLÄÄÄ!
Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket om den runkandes gubben, låt honom hålla på. Han har nog inget bättre för sig iaf, men just dessa förbenade fraser! HUR tänker man egentligen?? Om jag kallar alla andra för söta så kanske jag också blir söt eller vad? jag fattar inte...

men för att avsluta lite fint:
Puss och kram på alla underbara, nussefina älskbara läsare<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0