Beroende av 3 dörrar ner

Jag kom precis hem till gullungen, vi har varit på Three Doors Downs konsert på Fryshuset. Å du j**********vlar va underbart det var, jag kommer att ha en äcklig träningsverk i vaderna och rösten kommer nog ha sätt bättre dagar än i morgon, men det va vart det, OJ va det va värt det!!

Just nu har jag bara en sak i skallen, när är nästa konsert?? Slipknot nästa vecka, kan man få biljetter? gaaaahhh! En kaffe på det här och jag kommer inte kunna sova på en vecka! kort och gott så är ett beroende på antågande, det ser jag det.
Man kan nu fråga sig följande: Är det värt det, att bli fattig för att få stå och hoppa i två timmar (vilket först sker efter att ha väntat i 45 olidligt långa minuter på att de ska "soundchecka"), dricka blaskig öl och råka impulsköpa en tröja eller två(och en affisch, ett nyckelband, en....)?
svar: http://www.youtube.com/watch?v=EzToMx9ByBI = Lyssna på det här(ifrån en tidigare spelning) och du förstår. Det är värt det, å du satan va det är värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0