hmm...

hmm...nu när jag skaffat blogg kanske jag borde skriva något på den också, kan ju ses som en fördel ;) (en tanke som precis slog mig är; undrar hur många bloggar som skapats, använts flitigt och sedan fallit i glömska och blivit lämnade åt intet.. siffran är nog skrämmande hög!).

I mitt första inlägg så vill jag uttrycka min ofantliga glädje över att Carola bara kom till "andra chansen", enligt min åsikt kunde hon lika gärna ha sparkats ut innan hon ens hunnit kliva ut ur bilen, men det som hände är ju iaf det näst bästa.
Nu gäller det bara att det svenska folket INTE får något konstigt ryck och bestämmer sig för att skicka henne till finalen, det vore sorgligt! Tänk om det blir så illa att hon och mr Johnsson får representera sverige i el grand finale i belgrad, vore inte det lite patetiskt.."hej, det är vi som är sverige och vi har inga bra artister som är villiga att ställa upp på det är då det är långt under deras värdighet, så vi skickar ner Carola för sjuttiofemte gången"... naj..det vill vi ju inte.. vad som helst, men inte det! 
(men å andra sidan så kan man ju undra vad Nicole Fuentes med låten "Razborka" gjorde i startfältet över huvud taget "heei, jaa häter Nicole ach jaa präter sjo sprak"..jo visst, jätteduktig, men det vore ju en klar fördel om du kunde sjunga också...)

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0