Det gäller att se de positiva sakererna i allt!

Som vilken tonåring som helst så har även lilla, snälla jag några så kallade "hatobjekt", det är alltså personer som av någon anledning kommit att växa upp till att bli riktiga idioter (alt så är de bättre än mig på något och skryter om denna sensation, och har därför förtjänat mina sneda blickar).
Vid en konversation med en av mina vänner på msn så diskuterade vi just ett sådant, gemensamt hatobjekt. Efter mycket snack och lite verkstad så avrundade vi trevliga människor ämnet med


Min käre vän säger:

men idioten borde dö...

Jag säger:

mjo, hehe

Min käre vän säger:

men ja kan ju glädja mej me att han kommer d nån gång

Jag säger:

vet du vad, du kommer också dö en gång

Min käre vän säger:

hehe, jo flera gånger tvivlar ja på att d blir

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0